24 Ocak 2014 Cuma

KURULUŞ HİKAYEMİZ 1

                   Biz mağaza işine; ortağımla beraber 2008 şubatın başında çocuk giyim markası Bücürük' ün bayiisi olarak başladık. 6 ay kadar bir süreden sonra ortağım benim lehime olduğunu düşünerek ve başka bir mağazası daha olduğu için  ortaklıktan kendi payını bana devrederek devir parasını bayramda(devirden 3 ay sonra bayram vardı) ödemem koşuluyla çekildi.  İlk başlarda ağır bir sorumluluk ve bu işte yeni olduğumdan;  yürütemem, başaramam diye korktum. Sonra sevdiğim bir iş tarzı ve birazda işe bağlılık gibi bazı etkenlerden dolayı işi yürütmeye başlayınca daha çok sarıldık. iki buçuk yıl bücürük markasının bayii si olarak devam ettikte sonra bayiiliği bıraktım zorunlu olarak. Bu ayrı bir yazı konusu olacak kadar uzundur başka yazımda ele alacağım markaların çalışma sistemlerini. Tabii bayii olduğumdan dolayı tabelada mağazanın ismi bücürük diye geçiyordu. Bu serüvende yedinci yıla girdik üç isim değiştirdik. şuan mağazamızın ismi   https://www.facebook.com/jujigiyim?ref=hl   dir. Bücürük markasının bayiiliğinden çıkınca tabii tabelayı değiştirmeni istiyorlar uymazsan ki uymadım marka avukatı aracılığı ile ihtar yazısı gönderiyor o zaman da ismi değiştirmek zorunda kalıyorsun benim gibi :). Daha sonra çocuk mağazasının ismi ne olabilir diye uzun bir dönem düşündükten sonra PİNOKYO ismine karar verip tabelayı öyle yaptırdım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder