20 Ocak 2014 Pazartesi

MAĞAZA DİZAYNI

                    Dizayn basit bir şey gibi gelebilir ama asıl mağazayı oluşturan önemli bir faktördür. mesela kabinlerin yakınında yanlarında aynanın olması iyidir. Asla kabin içine ayna yaptırmayın  çünkü müşteri kendi kendine karar verir içeride ama içeride eğer ayna yoksa ürünün kendisinde nasıl durduğunu görmek için çıkıp aynaya bakacak o zaman en azından satış için ikna etme şansı doğuyor; bu ince bir detaydır ama önemlidir.bunun dışında bayan kabinlerinin yakınında sota ve kullanılmayan bir alana deri görünümlü oturmalıklar oluyor onlardan yerleştirilebilir buda müşteri ile gelen ve müşteriyi bekleyen kişilerin acele etmemesi için oturabilecekleri bir yer görevini görür. İçeride kamera varsa bayan kabinleri görmeyen bir konumda olmaları gerek buda tedirginliği,yanlış anlaşılmaları ve kaygıyı gidermek içindir. Kasa bankosu genelde çıkışa doğru olması veya çıkışa yakın bir yerde olması avantajdır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder